Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl -
Ważne strony
Ważne strony
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Treść strony
Data publikacji: 29.06.2018 r.
Nr ref.: DO.2110.32.2018
Jednostka: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”
Stanowisko: Podinspektor w Dziale Gospodarki Komunalnej
Informacje dodatkowe: umowa o pracę
Liczba etatów: 1
Zakres podstawowych czynności:
- Przyjmowanie, weryfikowanie i rozliczanie raportów miesięcznych/kwartalnych, będących podstawą do rozliczenia usług za odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości do instalacji zagospodarowania odpadów.
- Weryfikowanie i rozliczanie raportów miesięcznych, będących podstawą do rozliczenia usług za zagospodarowanie odpadów komunalnych.
- Dbanie o prawidłowość świadczonych usług przez Wykonawców – firmy odbierające odpady komunalne i Instalacje do zagospodarowania odpadów komunalnych w oparciu o podpisane umowy i obowiązujące przepisy prawa, a także akty prawa miejscowego.
- Weryfikacja zgłoszeń przekazywanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkanych i niezamieszkanych dot. braku realizacji usług przez firmy odbierające odpady komunalne na podstawie obowiązujących umów.
- Przyjmowanie i weryfikowanie sprawozdań półrocznych otrzymanych od Wykonawców usług (podmiotów odbierających odpady komunalne) w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
- Przygotowanie rocznych sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego i WIOŚ oraz innych, z zakresu gospodarki odpadami wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
- Udział w opracowywaniu sprawozdań dla Zarządu Związku Międzygminnego, uwzględniających dane dot. ilości odebranych odpadów, wysokości poniesionych kosztów na gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Udział w opracowywaniu analiz stanu gospodarki odpadami komunalnymi dla całego obszaru ZM GOAP w oparciu o sprawozdawczość kwartalną i roczną.
- Współpraca przy opracowywaniu projektów uchwał, analiz i innych dokumentów na potrzeby Biura, Zarządu i Zgromadzenia Związku Międzygminnego.
- Udział w opracowywanie propozycji zmian do Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku oraz innych aktów prawa miejscowego Związku Międzygminnego.
- Prowadzenie Rejestru Działalności Regulowanej i prowadzenie korespondencji w tym zakresie.
- Współpraca przy przygotowywaniu materiałów i dokumentów do postępowań przetargowych obejmujących zakres działalności Działu, np. realizacji usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie działalności Działu Gospodarki Komunalnej.
- Przygotowanie odpowiedzi na przychodzącą do Działu korespondencję przy uwzględnieniu obowiązujących terminów wynikających z KPA oraz dbanie o prawidłowe przygotowanie korespondencji do wysyłki.
- Stosowanie instrukcji kancelaryjnej i dbanie o prawidłowość obiegu dokumentów w Dziale.
- Współpraca przy tworzeniu rocznego budżetu dla Działu, a także monitorowanie oraz nadzór nad jego wykonaniem.
- Wykonywanie zadań operacyjnych wynikających z zakresu działalności Działu Gospodarki Komunalnej.
Wymagania obowiązkowe:
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość przepisów prawa w zakresie gospodarki odpadami, ochrony środowiska.
- Znajomość aktów prawa miejscowego Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Pakiet Office).
- Nienaganna kultura osobista.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- Preferowany kierunek wykształcenia: administracja publiczna, ochrona środowiska, prawo.
- Doświadczenie zawodowe w obszarach związanych z ochroną środowiska, gospodarką odpadami, administracją publiczną.
- Studia podyplomowe z zakresu gospodarki odpadami.
- Posiadanie kursów i szkoleń z zakresu gospodarki odpadami, ochrony środowiska.
- Samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność.
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu oraz samoorganizacji pracy własnej.
- Odporność na stres.
- Silna motywacja i zaangażowanie.
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem.
- Wysoki poziom umiejętności społecznych.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV).
- List Motywacyjny.
- Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, kursy).
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenia).
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 19.08.1997 r. o ochronie danych osobowych.
- Wszelkie dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata, powinny zostać własnoręcznie podpisane.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Umowa o pracę,
- Praca w wymiarze pełnego etatu,
- Praca w siedzibie Biura Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” (ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań),
- Praca z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych):
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6 %.
Składanie ofert:
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać osobiście lub listownie pod adresem: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”, ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań w terminie do dnia: 11.07.2018 r. włącznie (do godziny 15:30), z powołaniem numeru oferty.
Prosimy też o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawa: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)
Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Klauzula informacyjna
- Administratorem danych osobowych jest Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” z siedzibą przy ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest Ustawa z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000) oraz art. 6 (1) lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanej „RODO”.
- Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest niezbędne w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko: Podinspektor w Dziale Gospodarki Odpadami.
- Inspektorem Ochrony Danych w Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” z siedzibą przy ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań jest Pan Tomasz Surdyk (kontakt: iod@goap.org.pl)
- Posiadają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;
- sprostowania swoich nieprawidłowych danych
- żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO;
- żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach wskazanych
w art. 21 RODO;
- przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany.
- Dane osobowe należące do Państwa nie podlegają profilowaniu.
- Podane dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny, w trakcie przeprowadzania rekrutacji.
- Jeżeli uważają Państwo, że podane dane osobowe są przetwarzane niezgodnie
z prawem, można wnieść skargę do organu nadzorczego (UODO, ul. Stawki 2, Warszawa).
Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie lub nie zostaną opatrzone numerem, nie będą poddane procedurze konkursowej.
Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, zaś po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Metryka
- opublikował: Magdalena Kostowieckadata publikacji: 2018-06-29 14:17
- zmodyfikował: Magdalena Kostowieckaostatnia modyfikacja: 2019-01-07 10:21
Rejestr zmian
- zmieniono 2019-01-07 10:21 przez Magdalena Kostowiecka