Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl -
Ważne strony
Ważne strony
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Treść strony
Oferta nr 1/2013
Data publikacji: 14.01.2013r.
Nr ref.: ZMGOAP - 1 /13
Jednostka: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”
Stanowisko: DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, 1 etat
Zakres podstawowych czynności
- Obsługa sekretariatu Biura Związku m.in.:
- Obsługa centrali telefonicznej;
- Prowadzenie rejestru pieczęci;
- Przygotowywanie zapotrzebowań na artykuły biurowe;
- Prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora Biura i jego Zastępcy;
- Wykonywanie czynności związanych z organizowaniem posiedzeń Zgromadzenia Związku i Zarządu Związku;
- Obsługa aplikacji e-obiegu dokumentów, aplikacji biurowych Microsoft w środowisku chmury;
- Organizacja imprez firmowych i okolicznościowych.
Wymagania obowiązkowe
1. Wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub z zakresu administracji).
2. Wysoki poziom umiejętności obsługi klienta.
3. Umiejętność organizacji pracy i ustalania priorytetów.
4. Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne.
5. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office) i urządzeń biurowych.
6. Nienaganna kultura osobista.
7. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wymagania dodatkowe
- znajomość KPA;
- wysokie poczucie odpowiedzialności i zaangażowania;
- doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych będzie dodatkowym atutem;
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych będzie dodatkowym atutem.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV);
- Podanie (list motywacyjny);
- Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa);
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenia);
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458).
Proces rekrutacji obejmuje
- analizę dokumentów aplikacyjnych;
- wywiad kwalifikacyjny.
Inne dokumenty
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Siedziba pracodawcy jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych, w budynku znajduje się winda.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych):
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać osobiście lub listownie pod adresem: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”, ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań w terminie do dnia 25.01. 2013r.
Prosimy też o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. nr 133 poz. 883).
Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.