Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl -
Ważne strony
Ważne strony
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Treść strony
Data publikacji: 17.05.2017 r.
Nr ref.: DO.2110.21.2017.
Jednostka: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”
Stanowisko: Główny Specjalista w Zespole Informatycznym
Informacje dodatkowe: umowa o pracę
Liczba etatów: 1
Zakres podstawowych czynności:
- Utrzymanie sprawnej i bezpiecznej infrastruktury teleinformatycznej ZM GOAP.
- Zarządzanie, rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników sieci i aplikacji systemowych III linia wsparcia.
- Zapewnienie wsparcia dla użytkowników komputerów w zakresie obsługi standardowego softwaru dla użytkowników, Office Web Apps, eWork Flow, poczty elektronicznej MS Exchange Office 365, MGA v3. oraz dla użytkowników oprogramowania specjalistycznego Foka, Taxi, Świstak.
- Przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników.
- Zarządzanie bazami danych ORACLE oraz SQL.
- Zapewnianie bezpieczeństwa dokumentacji elektronicznej wspólnie z administratorem danych osobowych
- Tworzenie i nadzór nad wykonaniem budżetu IT.
- Administracja serwerami postawionymi na platformie wirtualnej Vmware.
- Przygotowanie terminali roboczych, komputerów mobilnych do pracy.
- Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej i gwarancyjnej sprzętu.
- Pilnowanie terminów licencji oprogramowania, legalności oprogramowania na stanowiskach roboczych.
- Tworzenie dokumentacji przetargowej/zapytań cenowych w zakresie wykonywanych obowiązków.
- Zarządzanie i tworzenie kopii bezpieczeństwa baz oraz maszyn wirtualnych.
- Okresowe testowanie procedur bezpieczeństwa.
- Analiza logów systemowych.
- Zarządzanie podpisami kwalifikowanymi.
- Walidacja baz danych.
- Administrowanie serwerami Terminali, zintegrowaną aplikacją czytającą i systemem zarządzania drukiem.
- Przydzielanie sprzętu zgodnie z potrzebami pracowników, zarządzanie AD, konfiguracja GPO, prowadzenie, tworzenie rejestrów.
Wymagania obowiązkowe:
- Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym.
- Doświadczenie zawodowe min. 5 lata w obszarach związanych z w/w zakresem czynności.
- Rozległa wiedza z zakresu systemów operacyjnych, serwerowych, sieci LAN.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej.
- Znajomość relacyjnych baz danych.
- Znajomość technologii wirtualizacji.
- Znajomość przepisów prawa związanego z ochroną danych osobowych.
- Nienaganna kultura osobista.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość funkcjonowania podpisu elektronicznego, profilu zaufanego i ePUAP;
- Doświadczenie w pracy z aplikacjami typu CRM oraz SharePoint;
- Wiedza merytoryczną z zakresu wykorzystania technologii RFiD/GPS w dziedzinie gospodarki odpadami.
- Prawo jazdy kat. B;
- Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy;
- Kreatywność oraz umiejętność analitycznego myślenia;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Bardzo dobra organizacja pracy;
- Nienaganna kultura osobista;
- Wysokie poczucie odpowiedzialności i zaangażowania.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV).
- List Motywacyjny.
- Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, kursy).
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenia).
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 19.08.1997 r. o ochronie danych osobowych.
- Wszelkie dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata, powinny zostać własnoręcznie podpisane.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Umowa o pracę.
- Praca w wymiarze pełnego etatu.
- Praca w siedzibie Biura Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” (ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań).
- Praca z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.
Proces rekrutacji obejmuje:
- Analizę dokumentów aplikacyjnych.
- Zaproszenie na wywiad kwalifikacyjny.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych):
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6 %.
Składanie ofert:
- Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać osobiście lub listownie pod adresem: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”, ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań w terminie do dnia: 29.05.2017 r. włącznie (do godziny 15:30), z powołaniem numeru oferty.
- Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie lub nie zostaną opatrzone numerem, nie będą poddane procedurze konkursowej.
- Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, zaś po zakończeniu naboru, oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.