Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl -
Ważne strony
Ważne strony
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Treść strony
Oferta nr 12/2013
Data publikacji: 21.03.2013r.
Nr ref.: ZMGOAP - 12 /13
Jednostka: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”
Stanowisko: DS. ADMINISTRACYJNYCH
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, 1 etat
Zakres podstawowych czynności
- Administrowanie sprzętem biurowym, nadzór nad utrzymaniem urządzeń w należytym stanie.
- Dystrybucja poczty.
- Piecza nad realizacją całości spraw związanych z ochroną przeciwpożarową.
- Bieżąca obsługa powierzchni biurowych w zakresie m. in. najmu, utrzymania czystości, koniecznych napraw, remontów.
- Wspomaganie działań innych pracowników działu m.in. w zakresie organizowania spotkań z oferentami, kontaktów z przedstawicielami Gmin oraz w zakresie organizowania posiedzeń Zarządu i Zgromadzeń Związku.
- Opracowywanie materiałów oraz prowadzenie rejestrów i korespondencji niezbędnej przy realizacji powierzanych zadań.
Wymagania obowiązkowe
1. Wykształcenie wyższe magisterskie.
2. Umiejętność organizacji pracy i ustalania priorytetów.
3. Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne.
4. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
5. Prawo jazdy kat. B.Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office).
7. Nienaganna kultura osobista.
8. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wymagania dodatkowe
- wysokie poczucie odpowiedzialności i zaangażowania.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV);
- Podanie (list motywacyjny);
- Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa);
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenia);
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458).
Proces rekrutacji obejmuje
- analizę dokumentów aplikacyjnych;
- wywiad kwalifikacyjny.
Inne dokumenty
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Siedziba pracodawcy jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych, w budynku znajduje się winda, jednakże obowiązki zawodowe będą powodowały konieczność przemieszczania się poza siedzibę pracodawcy.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych):
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać osobiście lub listownie pod adresem: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”, ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań w terminie do dnia:
02.04. 2013r.
Prosimy też o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. nr 133 poz. 883).
Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.