Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl -
Ważne strony
Ważne strony
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Treść strony
Data publikacji: 22.07.2013r.
Nr ref.: DKP. 2110.17.2013
Jednostka: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”
Stanowisko: DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Informacje dodatkowe: umowa o pracę.
Zakres podstawowych czynności
- Bieżące księgowanie i rozliczanie dokumentów finansowo – księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Uzgadnianie kont dla potrzeb przygotowania sprawozdań budżetowych i finansowych.
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych.
- Przygotowywanie danych do sporządzania analiz finansowych.
- Sporządzanie analiz finansowych na potrzeby Zarządu Związku.
- Obsługa systemu bankowości elektronicznej, dokonywanie płatności.
- Rozliczanie delegacji służbowych.
- Rozliczanie zaliczek.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe.
- Staż pracy minimum 2 lata.
- Nieposzlakowana opinia.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe
- Znajomość następujących regulacji prawnych: ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawa o sprawozdawczości budżetowej.
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub inne z zakresu finansów.
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z zakresem czynności w jednostce samorządu terytorialnego.
- Nienaganna kultura osobista i wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne.
- Umiejętność analitycznego myślenia i prezentowania efektów pracy.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- Umiejętność samodzielnego organizowania pracy i ustalania priorytetów.
- Wysokie poczucie odpowiedzialności i zaangażowania.
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.
- Silna motywacja i zaangażowanie.
Wymagane dokumenty
- życiorys (CV);
- podanie (list motywacyjny);
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa);
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenie);
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458).
Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca biurowa, przy komputerze;
- siedziba pracodawcy dostosowana jest dla osób niepełnosprawnych, w budynku znajduje się winda;
- praca w wymiarze pełnego etatu.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych
(w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych):
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać osobiście lub listownie pod adresem: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”, ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05.08. 2013r. włącznie (do godziny 15.30) w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją „Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej”.
Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie, nie będą poddane procedurze konkursowej.
Prosimy też o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. nr 133 poz. 883).
Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty oraz, że nadesłane oferty nie będą odsyłane.