Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl -
Ważne strony
Ważne strony
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Treść strony
Oferta nr 4/2012
Data publikacji: 05.12.2012r.
Nr ref.: ZMGOAP - 4/12
Jednostka: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”
Stanowisko: ZASTĘPCA DYREKTORA
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, 1 etat
Zakres podstawowych czynności
- Sporządzanie sprawozdań z prac Zarządu Związku;
- Przygotowanie projektów uchwał;
- Współudział w działaniach promocyjnych Związku;
- Nadzór nad działaniem podległych działów (organizacyjno – administracyjnym, monitoringu i kontroli, edukacji i promocji oraz gospodarki komunalnej);
- Nadzór nad wdrożeniem systemu informatycznego.
- W czasie nieobecności Dyrektora:
- Kierowanie Biurem Związku;
- Wykonywanie zadań Zarządu;
- Kontrola działania Biura Związku;
- Kontrola podmiotów zewnętrznych wykonujących zadania dla Związku.
Wymagania obowiązkowe
1. Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska.
2. Minimum pięcioletni staż pracy, w tym doświadczenie w kierowaniu zespołem oraz doświadczenie w pracy związanej z ochroną środowiska.
3. Znajomość regulacji prawnych związanych z gospodarką odpadami (poparta doświadczeniem zawodowym).
4. Nienaganna kultura osobista.
5. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wymagania dodatkowe
- Szkolenia i kursy z zakresu zarządzania środowiskiem;
- Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej;
- Doświadczenie we współpracy z samorządami terytorialnymi będzie dodatkowym atutem;
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office).
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV);
- Podanie (list motywacyjny);
- Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa);
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenia);
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458).
Proces rekrutacji obejmuje
- analizę dokumentów aplikacyjnych;
- wywiad kwalifikacyjny.
Inne dokumenty
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-Siedziba pracodawcy jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych, w budynku znajduje się winda.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych):
-W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać osobiście lub listownie pod adresem: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”, ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań w terminie do dnia 17.12. 2012r.
Prosimy też o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. nr 133 poz. 883).
Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.