Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl -
Ważne strony
Ważne strony
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Treść strony
Data publikacji: 29.01.2018 r.
Nr ref.: DO.2110.4.2018
Jednostka: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Informacje dodatkowe: umowa o pracę
ZAKRES PODSTAWOWYCH CZYNNOŚCI:
- Obsługa sekretariatu ZM „GOAP”, w tym: organizowanie narad i spotkań Dyrektorów i ich obsługa oraz prowadzenie terminarza, obsługa centrali telefonicznej, wykonywanie czynności kancelaryjnych, przedkładanie Dyrektorom wpływającej korespondencji, zapewnianie doręczenia tej korespondencji na stanowiska pracy, monitorowanie przygotowywania odpowiedzi przez poszczególne komórki organizacyjne.
- Ustalanie wzoru, prowadzenie rejestru pieczęci, pieczątek.
- Opracowywanie materiałów informacyjnych na potrzeby Dyrektorów Biura.
- Współpraca przy organizowaniu spotkań i posiedzeń Zgromadzenia, spotkań i posiedzeń Komisji Rewizyjnej oraz spotkań i posiedzeń Zarządu ZM „GOAP”.
- Administrowanie przychodzącą i wychodzącą pocztą elektroniczną.
- Przygotowywanie zamówienia na artykuły spożywcze, środki czystości i pieczątki na potrzeby Biura oraz prowadzenie całościowej dokumentacji w tym zakresie, w tym opracowywanie faktur.
- Zamawianie wizytówek, kartek okolicznościowych i ogłoszeń w prasie oraz przygotowywanie i prowadzenie całościowej dokumentacji w tym zakresie.
- Prowadzenie rejestru kart wstępu do budynku siedziby dla Pracowników.
- Wystawianie delegacji służbowych oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie.
- Nadzór nad utrzymaniem czystości w Biurze Związku.
Wymagania obowiązkowe:
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość przepisów następujących aktów prawnych: Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Ustawa o odpadach, Kodeks postępowania administracyjnego oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt.
- Znajomość aktów prawa miejscowego Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office, Internet, aplikacje webowe) i urządzeń biurowych.
- Umiejętność samodzielnego organizowania pracy i ustalania priorytetów.
- Wysokie poczucie odpowiedzialności i zaangażowania.
- Nienaganna kultura osobista.
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne.
- Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- Preferowany kierunek wykształcenia: administracja publiczna, ochrona środowiska.
- Posiadanie doświadczenia zawodowego w obsłudze sekretariatu lub/i administracji publicznej.
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.
- Silna motywacja i zaangażowanie.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- podanie (list motywacyjny);
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa);
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenia);
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Wszelkie dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata, powinny zostać własnoręcznie podpisane.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca w wymiarze pełnego etatu;
- praca na terenie wszystkich gmin tworzących Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”
- praca z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych):
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
Składanie ofert:
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać osobiście lub listownie pod adresem: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”, ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań w terminie do dnia: 8.02.2018 r. włącznie (do godziny 15:30), z powołaniem numeru oferty.
Prosimy też o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych – tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm.).
Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie lub nie zostaną opatrzone numerem, nie będą poddane procedurze konkursowej.
Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, zaś po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Metryka
- opublikował: Magdalena Kostowieckadata publikacji: 2018-01-29 10:35