Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl -
Ważne strony
Ważne strony
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Treść strony
Oferta nr 8/2013
Data publikacji: 19.02.2013r.
Nr ref.: ZMGOAP - 8 /13
Jednostka: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNEGO
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, 1 etat
Zakres podstawowych czynności
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu organizacyjno – administracyjnego,
w szczególności nad:
- obsługą kancelaryjną i archiwalną Biura Związku;
- obsługą sekretariatu Biura Związku;
- obsługą techniczną posiedzeń Zgromadzenia Związku i Zarządu Związku;
- realizacją umów dotyczących bieżącego funkcjonowania Biura Związku;
- przygotowaniem projektów aktów wewnętrznych;
- prowadzenie ewidencji i dokumentacji kontroli zewnętrznych i audytów oraz koordynacja realizacji zaleceń;
- administrowanie majątkiem rzeczowym Biura Związku;
- prowadzenie rejestru umów;
- sporządzanie planów kontroli zarządczej w Biurze Związku i prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą;
Wymagania obowiązkowe
1. Wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania.
2. Doświadczenie zawodowe min. 5 lat, w obszarach związanych z organizacją i administracją (w tym doświadczenie na stanowisku kierowniczym).
3. Znajomość zagadnień związanych z kontrolą zarządczą .
4. Sprawna obsługa komputera (pakiet MS Office).
5. Nienaganna kultura osobista.
6. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wymagania dodatkowe
- znajomość zagadnień związanych z gospodarką odpadami i ochroną środowiska;
- znajomość języków obcych;
- doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych oraz znajomość ustawy o pracownikach samorządowych będzie dodatkowym atutem.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV);
- Podanie (list motywacyjny);
- Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa);
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenia);
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458).
Proces rekrutacji obejmuje
- analizę dokumentów aplikacyjnych;
- wywiad kwalifikacyjny.
Inne dokumenty
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Siedziba pracodawcy jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych):
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać osobiście lub listownie pod adresem: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”, ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań w terminie do dnia:04.03. 2013r.
Prosimy też o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. nr 133 poz. 883).
Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.