Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl -
Ważne strony
Ważne strony
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Treść strony
Data publikacji: 30.09.2016 r.
Nr ref.: DO.2110.20.2016
Jednostka: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”
Stanowisko: SPECJALISTA, DZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ
Informacje dodatkowe: umowa o pracę
Zakres podstawowych czynności:
- Koordynowanie, weryfikowanie i rozliczanie raportów miesięcznych/kwartalnych, będących podstawą do rozliczenia usług za odbiór i transport odpadów komunalnych oraz ich zagospodarowania.
- Dbanie o prawidłowość świadczonych usług przez Wykonawców – firmy odbierające odpady komunalne i Instalacje do zagospodarowania odpadów komunalnych - w oparciu o podpisane umowy i obowiązujące przepisy prawa, a także akty prawa miejscowego.
- Koordynowanie pracy nad weryfikacją zgłoszeń przekazywanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkanych i niezamieszkanych dot. braku realizacji usług przez firmy odbierające odpady komunalne na podstawie obowiązujących umów.
- Nadzór i weryfikacja sprawozdań półrocznych otrzymanych od podmiotów wpisanych do Rejestru Działalności Regulowanej Związku Międzygminnego, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
- Przygotowanie rocznych sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego i WIOŚ oraz innych, z zakresu gospodarki odpadami wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
- Wykonywanie sprawozdań dla Zarządu Związku Międzygminnego, uwzględniających dane dot. ilości odebranych odpadów, wysokości poniesionych kosztów na gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Koordynowanie prac w zakresie przygotowywania analiz stanu gospodarki odpadami komunalnymi w oparciu o sprawozdawczość dla całego obszaru Związku.
- Współpraca przy opracowywaniu projektów uchwał, analiz i innych dokumentów na potrzeby Biura, Zarządu i Zgromadzenia Związku Międzygminnego.
- Prowadzenie Rejestru Działalności Regulowanej i wszelkiej korespondencji w tym zakresie.
- Współpraca przy przygotowywaniu materiałów i dokumentów do postępowań przetargowych obejmujących zakres działalności Działu, w szczególności postępowań w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie działalności Działu Gospodarki Komunalnej.
- Koordynowanie i przygotowanie odpowiedzi na przychodzącą do Działu korespondencję przy uwzględnieniu obowiązujących terminów wynikających z KPA oraz dbanie o prawidłowe przygotowanie korespondencji do wysyłki.
- Stosowanie instrukcji kancelaryjnej i dbanie o prawidłowość obiegu dokumentów w Dziale.
- Współpraca przy tworzeniu rocznego budżetu dla Działu, a także monitorowanie oraz nadzór nad jego wykonaniem.
- Wykonywanie zadań operacyjnych wynikających z zakresu działalności Działu Gospodarki Komunalnej.
Wymagania obowiązkowe:
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie zawodowe min. 4 lata, w tym 2 lata w obszarach związanych ochroną środowiska, gospodarką odpadami.
- Znajomość przepisów prawa w zakresie gospodarki odpadami oraz ochrony środowiska, w szczególności Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Ustawy o odpadach a także wynikających z nich przepisów wykonawczych.
- Znajomość aktów prawa miejscowego Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Pakiet Office).
- Nienaganna kultura osobista.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Umiejętność koordynowania pracy zespołu.
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu oraz samoorganizacji pracy własnej.
- Odporność na stres.
- Silna motywacja i zaangażowanie.
- Samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność.
- Prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV).
- List Motywacyjny.
- Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, kursy).
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenia).
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych.
- Wszelkie dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata, powinny zostać własnoręcznie podpisane.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Umowa o pracę,
- Praca w wymiarze pełnego etatu,
- Praca w siedzibie Biura Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” (ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań),
- Praca z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.
Proces rekrutacji obejmuje:
- Analizę dokumentów aplikacyjnych,
- Zaproszenie na wywiad kwalifikacyjny.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych):
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6 %.
Składanie ofert:
- Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać osobiście lub listownie pod adresem: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”, ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań w terminie do dnia 18.10.2016 r. włącznie (do godziny 15: 30), z powołaniem numeru oferty.
- Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie lub nie zostaną opatrzone numerem, nie będą poddane procedurze konkursowej.
- Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, zaś po zakończeniu naboru, oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Metryka
- opublikował: ZM GOAPdata publikacji: 2016-09-30 13:22
- zmodyfikował: ZM GOAPostatnia modyfikacja: 2016-09-30 13:31
Rejestr zmian
- zmieniono 2016-09-30 13:28 przez ZM GOAP
- zmieniono 2016-09-30 13:31 przez ZM GOAP
- zmieniono 2016-09-30 13:31 przez ZM GOAP